FemkeStegeman.reismee.nl

The loki vortex

Hola amigos!

In cuenca zijn de plannen toch een beetje gewijzigd. De dag na mijn laatste verhaal ontmoet ik Ben en Will en deze twee jongens weten mij er van te overtuigen om mee te gaan naar mancora. Donderdag nacht vertrekken we om 11 uur richting mancora en na 2 uur te hebben gewacht bij de grens zijn we dan toch echt in Peru! Eenmaal in mancora proberen we of er plek is bij Loki. Dit is HET hostel in mancora. Helaas zitten ze vol dus gaan we ergens anders heen en reserveren We direct voor de volgende 2 nachten. De volgende dag wil Ben nog naar de kapper en Will moet wat uitzoeken op Internet dus ik besluit met Ben mee te gaan en daarna gaan we verder naar ons nieuwe hostel! Nadat we ingecheckt hebben loopt het meisje met ons mee om onze kamers te laten zien. Mijn eerste gedachte als ik het hostel zie is WAUW! Het lijkt wel een resort. Er is een zwembad en een bar en de 3 gebouwen met kamers zijn groot! We maken snel vrienden met de kamergenoten van Ben en Will en s avonds gaan we met zijn allen uit eten. De volgende dag besluit ben om te vragen of hij kan werken achter de bar. Aan het einde van de dag krijgt hij te horen dat hij de baan krijgt. De volgende dag vraag ik of ze nog een vrijwilliger kunnen gebruiken. De bar zit vol maar op receptie hebben ze nog een plek! Ik besluit om 2 weken hier t werken en dan ga ik verder. Of misschien toch niet... onderhand zit ik hier bijna een maand en weet ik dat ik volgende week vrijdag echt verder moet trekken omdat ik anders niet op tijd in Cuzco ben voor de inca trail. Ik heb hier heel veel nieuwe vrienden gemaakt en ook weer afscheid moeten nemen van heel veel van die vrienden. Volgende week laat ik deze plek dus achter me. Ik zie er nou al tegen op. In 4 weken is deze plek mijn thuis geworden met alle mensen die daar bij horen. Hoe gestoord deze plek ook Is (want even ter informatie dit Is een party hostel dus het Is vooral heel veel drinken en weinig slapen) en hoe moe ik ook ben ik houd van deze plek en het doet me pijn om het straks te moeten verlaten. Maar nu ik nog hier ben geniet ik van alles wat ik hier heb en koester ik alle herinneringen aan deze plek en alLe fantastische mensen die ik hier heb ontmoet.

Voor nu hasta luego

Reacties

Reacties

Margriet

He Femke, wat gaat de tijd toch snel... Leuk om weer even wat van je te horen. De extra info dat je hostel een party hostel is had je niet hoeven te geven, we zien je foto's op fb langs komen ???????? geniet er van en nooit dingen doen waar je later spijt van kunt krijgen .
Liefs Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!