FemkeStegeman.reismee.nl

eerste dag in Quito

Lieve allemaal

Na een lange en vermoeiende reis ben ik gisteren om 8 uur aangekomen in mijn hostel in Quito.

Het voelde best raar om ineens helemaal alleen te zijn, alhoewel ik niet helemaal alleen was! Op het vliegveld heb ik een Duits meisje ontmoet die toevallig in hetzelfde hostel zit als ik. We hebben veel gekletst in de taxi en vandaag hebben we samen een taxi genomen naar centro historico. Helaas scheiden onze wegen na vandaag aangezien ze maar 4 weken heeft en morgen naar Baños gaat. Ik heb mijn hostel geboekt voor mijn overnachting in otavalo waar ik twee weken Spaanse les ga volgen. Vanavond lekker uit eten met Stephanie en Neil en daarna nog even ergens een biertje drinken.

Voor nu lekker slapen

Hasta Pronto

Femke

Reacties

Reacties

Maaike

Fijn, direct al niet alleen :-)
Goeie reis naar Otavalo morgen!
Liefs

Bert en To

Hoi Femke,
Fijn om te horen hoe de heenreis verlopen is .
Wat leuk om meteen contact te hebben met iemand anders.
Groetjes Bert en To

Hans en Emmy

Goed begin Femke! En hoe smaakt het bier in Quito? Veel plezier en sukses met je Spaans .
Hasta la Vista

Papa herman

Fijn dat je reis zo goed begint. Goede reis en doe je best op de "Spaanse school" ???? tot de volgende keer

mama marianne

hoi fem,
nu ben je denk ik al wel in otavalo. succes komende dagen met je spaans en veel plezier bij je gastgezin
liefs marianne

Hans ina

Fijn Fem dat je goed bent aangekomen. Succes met je Spaanse les. Hasta la Vista.

Janny en Gerard Berghuis

Hoi Femke

Dus over twee weken spreek je vloeiend spaans, goed je best doen, maar je nederlands niet vergeten.
Liefs Gerard en Janny

Addy en Charles

Ook wij lezen en leven met je mee.
op de kaart lijkt het alsof je al op een aardige hoogte zit.
Veel succes met je Spaanse lessen.
Groetjes, Addy en Charles

Renate

Ga zeker je blog volgen ....een hele fijne tijd toegewenst !????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!