FemkeStegeman.reismee.nl

Bijna tijd om te gaan!!!!

Lieve allemaal,

Na een heel geslaagd en super gezellig afscheidsfeestje is het dan nu toch echt bijna zover! Mijn laatste dagje in Nederland!

Vannacht om half 3 rijd ik samen met mijn ouders, zus, zwager, nichtje, broer, tante en Lotte naar Schiphol om daar om 8.05 het luchtruim te betreden richting Madrid. Vanaf Madrid vlieg ik door naar Quito, hier kom ik om 17.50 lokale tijd aan. (dit is voor jullie 23.50)

Ik zal uiteraard proberen om zo vaak mogelijk mijn avonturen met jullie te delen via de blog!

Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van mijn avonturen als ik!!

Liefs en tot volgend jaar!

Femke

Reacties

Reacties

ina

Ja joh bijna zover! !Een hele goeie reis. We gaan je volgen!?

Linda

Oef wat spannend allemaal maar heel veel plezier! Maak het een trip om nooit te vergeten! Heel veel geluk en plezier gewenst!

hanny

goede reis, en hoop dat je er uit kunt halen, waar je voor gaat.
tot volgend jaar en voor nu een veilige heenreis en straks ook weer een behouden thuiskomst. dikke kus/knuf, hanny

Gonneke

Goede reis en heel veel plezier!

Riet en Marcel

Ha die Femke, We wensen je een hele goede reis en we gaan al je avonturen volgen. Hele fijne tijd gewenst en pas goed op je zelf.

Maaike

Ja, echt weg nu, geniet ervan lief zussie!
Een dikke kus (ook van Rhune die inmiddels weer wakker is ;-))

Papa Herman

Hoi meisje, goeie reis gehad?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!