FemkeStegeman.reismee.nl

Bijna tijd om te gaan!!!!

Lieve allemaal,

Na een heel geslaagd en super gezellig afscheidsfeestje is het dan nu toch echt bijna zover! Mijn laatste dagje in Nederland!

Vannacht om half 3 rijd ik samen met mijn ouders, zus, zwager, nichtje, broer, tante en Lotte naar Schiphol om daar om 8.05 het luchtruim te betreden richting Madrid. Vanaf Madrid vlieg ik door naar Quito, hier kom ik om 17.50 lokale tijd aan. (dit is voor jullie 23.50)

Ik zal uiteraard proberen om zo vaak mogelijk mijn avonturen met jullie te delen via de blog!

Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van mijn avonturen als ik!!

Liefs en tot volgend jaar!

Femke

Reacties

Reacties

Bert en To.

Hoi Femke,
Leuk ,nog een afsheidsberichtje!
Nogmaals een heel fijne en goede reis ,morgen
Groetjes van Bert en To

Margriet

Lieve Femke, een hele goede reis gewenst. Ik wens je de tijd van je leven toe. Geniet van alles waar jij je voor inzet. En kom heelhuids thuis. Liefs Margriet

Lucy

Femke, heel veel plezier, en dat je veel nieuwe dingen gaat ontdekken.
Goeie vlucht,
Groetjes Lucy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!